برای درمان پسو ریازیس چی بخورم /ازچه گیاهان و سبزیجاتی برای درمان پسو ریازیس استفاده کنم/تاثیر شاتوت

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

کلید درمان بیماری پسو ریازیس در پاسخ به این سوال نهفته است که آیا این بیماری ناشی از مشکلات درونی بیمار است یا ناشی از عوامل بیرونی حساسیت زا و استرس می باشد ؟

عده ای مدعی هستند که این بیماری ناشی از مشکل درونی و ایمنی بدن بوده و گلبولهای سفید به پوست بدن بصورت تهاجمی حمله کرده و فرصت تجزیه پوست بصورت چرخه معمول را نداده و لذا پوسته ها روی هم انباشته شده و عارضه پسوریازیس نمایان میگردد !؟ و بر همین اساس از داروهائی که منجر به تاثیر روی سیستم ایمنی بدن و بویژه تضعیف آن دارد ؛ تاکید دارند .

عده ای دیگر این بیماری را ناشی از استرس و مجموعه حساسیت ها عنوان مینمایند ؛ با تجویز داروهائی در این راستا ؛ اقدام به مهار یا درمان بیماری می نمایند .

اما واقعاً کدامیک از این دو نظریه و طرز فکر درست است و درمان واقعی چگونه حاصل خواهد شد ؟؟

همه بیماران مبتلا ؛ و بویژه دختر خانمهائی و پسرانی که قبل از ازدواج به این بیماری مبتلا هستند ؛ به جهت اینکه این بیماری و عارضه های آن سرنوشتشان را ممکن است تغییر دهد ؛ بسیار به درمان حساس بوده و به سختی قبول میکنند که این بیماری به مانند دیابت ؛ تا آخر عمر با آنهاست و باید با حقیقت بیماری خود کنار آمده و با عوارض خو گرفته و همزیستی نمایند وچه بسا از این طریق و با قبول حقیقت اولین گام در درمان را برداشته اند و در قدم دوم ؛ پاسخ به سوال سرفصل خواهد بود .

به ندرت به یاد دارم که در مراجعه به پزشک ؛ غیر از پمادهای کورتنی تجویز دیگری داشته باشند و از کمتر کسی نیز شنیده ام که غیر از این برایش اتفاق افتاده است ؛ بنابراین میتوان نتیجه گرفت که پزشکان متخصص پوست ؛ اعتقادی به درمان از درون ندارند!! چه اگر اعتقادی وجود داشت ؛ حتماً در داروهای تجویزی مستتر بود .

در سالهای اخیر نیز افرادی چه از صنف درمانهای سنتی و چه از صنف علوم آکادمیک و پزشکی ؛ با تجویز دستورالعملهائی در نحوه تغذیه و خوردن انواع جوشانده و گیاهان داروئی و یا پرهیز های غذائی و این اواخر نیز خوردن قارچ گانودرما و......... سعی کرده اند تا این بیماری را از طریق تاثیر درونی ؛ درمان نمایند ؛ اما هیچیک موفقیتهای چشمگیری را ثبت ننموده اند و لا اقل بنده از آن بیخبرم .

اما تکلیف این بیماری و مبتلایان به آن بالاخره چیست ؟!

از آنجا که خود اینجانب ؛ مطالب زیادی را در مورد این بیماری نوشته ام و پماد حاذق را نیز برای درمان معرفی کرده ام ؛ در طول زمان و در ارتباط با سایر بیماران ؛ همواره به دنبال بهترین و موثر ترین درمان بوده ام که در نهایت سوال سر فصل را اساسی ترین کلید درمان یافته ام .

از نظر این جانب برای نظریه منشاً بیماری از درون ؛ انتقادات جدی و اساسی وجود دارد به این صورت که اگر سیستم ایمنی مبتلایان به پسو ریازیس دارای نقص باشد ؛ چرا محل ظهور عارضه ها به یکباره و در تمام بدن ؛ نمود ندارد؟ و همچنین چرا محل بیماری و ظهور عارضه ها در افراد مختلف فرق دارد ؟ و همچنین موقعیت مکانی و جغرافیائی ؛ با تغییر آب و هوا چرا در فراوانی افراد بیمارموثر است ؟ چرا پزشکان متخصص در دستورهای درمانی ؛ داروی خوراکی تجویز نمیکنند و یا خیلی به ندرت تجویز میکنند ؟ چرا انواع روشهای سنتی و سم زدائی و از این قبیل ایده ها تاکنون موفق به درمان با فراوانی قابل قبول نشده اند؟ و سوالات فراوان دیگر... که همچنان بی پاسخ مانده است و موئید این است که بیماری پسو ریازیس خود بخود منشاء درونی ندارد.

با توجه به سوالات مطروحه ؛ خود بخود مشخص است که عوامل بیرونی از نظر اینجانب بر فرایند بیماری موثر تر هستند و البته باید بپذیریم که هر عامل خارجی ؛ قاعدتاً و قطعاً عوامل درونی را متاثر می سازد ؛ مثلاً مشاهده یک ماده خوردنی مثل لیمو و آلوچه و غوره و یا در برخی افراد دیگر شیرینی های خوشمزه ؛ بدون اینکه خورده شوند ؛ منجر به ترشح بزاق و تحریک معده و چه بسا غددی در بدن افراد میشوند ؛ اما واضح استکه منشاء این تحرکات و تحریکها ؛ همگی بیرونی هستند و عوامل درونی بدن خود بخود و بدون دیدن آنها تحریک نمیشد و همین قاعده در مشاهده مرگ و زندگی و انواع شرایط استرس زا ؛ حاکم بوده و منشاء اثر در بیماری پسوریازیس می باشد .

عوامل محرک و استرس زا و چه بسا آلرژیک ؛ گاهی در نهایت بی اطلاعی فرد ؛ بر محیط پیرامونی فردحاکم شده و بیرون ریختن عارضه ها به شکل پسوریازیس یک واکنش طبیعی و دفاعی بدن بوده ؛ و یکی از روشهای اعلان مشکل بصورت طبیعی میباشد و فرد بیمار می بایست با مشاهده اولین نشانه اینگونه عارضه ها ؛ کنجکاو شده و درصدد کشف عامل و یا عواملی باشد که منجر به واکنش بدنش شده تا با رفع آنها به خود و بیماریش کمک نماید ؛ برای درک بهتر گزیدگی توسط پشه را مثال میزنم که به محض گزش محل نیش متورم شده و بی اختیار اقدام به خاراندن محل نیش می نمائیم ؛ که با خارش بیشتر محل گزش متورم و متورمتر شده و گاهی در تمام بدن لکه ها و کهیر هائی به نشانه حساسیت و واکنش طبیعی بدن برای دفع زهر نیش ؛ بوجود میاید ؛ در این مثال عامل بیرونی که همان پشه می باشد ؛ منجر به واکنشهای درونی شده است و سرمنشاٌ کهیر و حساسیت و تورم در محل نیش ؛ همه وهمه پشه بوده است ؛ و از نظر اینجانب پسوریازیس و عوارض آن نیز با همین فرایند در بدن افرادی که مستعد این بیماری هستند میگردد ؛ و عارضه ها رشد و نمو و تکثیر می یابند فلذا همچون محل گزش پشه که با پماد های مخصوص التیام یافته و درمان میشود ؛ برای درمان پسوریازیس هم باید ابتدا منشاٌ تحریک غدد درونی را یافته و تحت کنترل در آورد وسپس با پماد و روش درمانی مناسب ؛ محل عارضه ها را تحت درمان قرار داد که بزودی زود در وبلاگ بعدی ؛ نتایج قطعی آخرین آزمایش و تحقیق میدانی به همراه مصرف پماد حاذق را به اطلاع دنبال کنندگان وبلاگ کنترل ودرمان پسوریازیس خواهم رساند تا بدانند که عارضه ها برای همیشه و به راحتی در مدت 10 روز الی دو هفته بدون اینکه لازم باشد چیزی خورده یا رژیم خاصی گرفته شود و بون نیاز به خوردن موادی مانند آب لیمو ؛ غوره ؛ قارچ گانو درما ؛ شاتوت ؛ و یا هرچیز دیگری که تصور کنید و تا کنون ادعا شده ؛ یا آمپول خاصی تزریق کنید ؛ به راحتی و خیلی سریع از بدن پاک میشود و آثاری از آن باقی نخواهد ماندhttp://www.blogfa.com/images/smileys/01.gif البته نتایج کاملاً قطعی است فقط تکرار باعث میشود تا تردیدی باقی نماند .

به اطلاع کلیه بازدید کنندگان وبلاگ کنترل ودرمان پسوریازیس کاملاً تضمینی میرسانم که در هر کجای کره زمین و کشورهای خارج و شهر های ایران که هستید در صورتیکه مشکل مالی ندارید ؛ کافیست برای از بین بردن آثار پسوریازیس ؛ فقط 10 روز الی دو هفته در تهران اقامت داشته باشید تلگرام 09125626783 .

کنترل و درمان پسوریازیس کاملا تضمینی...

ما را در سایت کنترل و درمان پسوریازیس کاملا تضمینی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:51

صفحه بندی