کلید درمان بیماری پسو ریازیس در پاسخ به این سوال نهفته است که آیا این بیماری ناشی از مشکلات درونی بیمار است یا ناشی از عوامل بیرونی حساسیت زا و استرس می باشد ؟
عده ای مدعی هستند که این بیماری ناشی از مشکل درونی و ایمنی بدن بوده و گلبولهای سفید به پوست بدن بصورت تهاجمی حمله کرده و فرصت تجزیه پوست بصورت چرخه معمول را نداده و لذا پوسته ها روی هم انباشته شده و عارضه پسوریازیس نمایان میگردد !؟ و بر همین اساس از داروهائی که منجر به تاثیر روی سیستم ایمنی بدن و بویژه تضعیف آن دارد ؛ تاکید دارند .
عده ای دیگر این بیماری را ناشی از استرس و مجموعه حساسیت ها عنوان مینمایند ؛ با تجویز داروهائی در این راستا ؛ اقدام به مهار یا درمان بیماری می نمایند .
اما واقعاً کدامیک از این دو نظریه و طرز فکر درست است و درمان واقعی چگونه حاصل خواهد شد ؟؟
همه بیماران مبتلا ؛ و بویژه دختر خانمهائی و پسرانی که قبل از ازدواج به این بیماری مبتلا هستند ؛ به جهت اینکه این بیماری و عارضه های آن سرنوشتشان را ممکن است تغییر دهد ؛ بسیار به درمان حساس بوده و به سختی قبول میکنند که این بیماری به مانند دیابت ؛ تا آخر عمر با آنهاست و باید با حقیقت بیماری خود کنار آمده و با عوارض خو گرفته و همزیستی نمایند وچه بسا از این طریق و با قبول حقیقت اولین گام در درمان را برداشته اند و در قدم دوم ؛ پاسخ به سوال سرفصل خواهد بود .
به ندرت به یاد دارم که در مراجعه به پزشک ؛ غیر از پمادهای کورتنی تجویز دیگری داشته باشند و از کمتر کسی نیز شنیده ام که غیر از این برایش اتفاق افتاده است ؛ بنابراین میتوان نتیجه گرفت که پزشکان متخصص پوست ؛ اعتقادی به درمان از درون ندارند!! چه اگر اعتقادی وجود داشت ؛ حتماً در داروهای تجویزی مستتر بود .
در سالهای اخیر نیز افرادی چه از صنف درمانهای سنتی و چه از صنف علوم آکادمیک و پزشکی ؛ با تجویز دستورالعملهائی در نحوه تغذیه و خوردن انواع جوشانده و گیاهان داروئی و یا پرهیز های غذائی و این اواخر نیز خوردن قارچ گانودرما و......... سعی کرده اند تا این بیماری را از طریق تاثیر درونی ؛ درمان نمایند ؛ اما هیچیک موفقیتهای چشمگیری را ثبت ننموده اند و لا اقل بنده از آن بیخبرم .
اما تکلیف این بیماری و مبتلایان به آن بالاخره چیست ؟!
از آنجا که خود اینجانب ؛ مطالب زیادی را در مورد این بیماری نوشته ام و پماد حاذق را نیز برای درمان معرفی کرده ام ؛ در طول زمان و در ارتباط با سایر بیماران ؛ همواره به دنبال بهترین و موثر ترین درمان بوده ام که در نهایت سوال سر فصل را اساسی ترین کلید درمان یافته ام .
از نظر این جانب برای نظریه منشاً بیماری از درون ؛ انتقادات جدی و اساسی وجود دارد به این صورت که اگر سیستم ایمنی مبتلایان به پسو ریازیس دارای نقص باشد ؛ چرا محل ظهور عارضه ها به یکباره و در تمام بدن ؛ نمود ندارد؟ و همچنین چرا محل بیماری و ظهور عارضه ها در افراد مختلف فرق دارد ؟ و همچنین موقعیت مکانی و جغرافیائی ؛ با تغییر آب و هوا چرا در فراوانی افراد بیمارموثر است ؟ چرا پزشکان متخصص در دستورهای درمانی ؛ داروی خوراکی تجویز نمیکنند و یا خیلی به ندرت تجویز میکنند ؟ چرا انواع روشهای سنتی و سم زدائی و از این قبیل ایده ها تاکنون موفق به درمان با فراوانی قابل قبول نشده اند؟ و سوالات فراوان دیگر... که همچنان بی پاسخ مانده است و موئید این است که بیماری پسو ریازیس خود بخود منشاء درونی ندارد.
با توجه به سوالات مطروحه ؛ خود بخود مشخص است که عوامل بیرونی از نظر اینجانب بر فرایند بیماری موثر تر هستند و البته باید بپذیریم که هر عامل خارجی ؛ قاعدتاً و قطعاً عوامل درونی را متاثر می سازد ؛ مثلاً مشاهده یک ماده خوردنی مثل لیمو و آلوچه و غوره و یا در برخی افراد دیگر شیرینی های خوشمزه ؛ بدون اینکه خورده شوند ؛ منجر به ترشح بزاق و تحریک معده و چه بسا غددی در بدن افراد میشوند ؛ اما واضح استکه منشاء این تحرکات و تحریکها ؛ همگی بیرونی هستند و عوامل درونی بدن خود بخود و بدون دیدن آنها تحریک نمیشد و همین قاعده در مشاهده مرگ و زندگی و انواع شرایط استرس زا ؛ حاکم بوده و منشاء اثر در بیماری پسوریازیس می باشد .
عوامل محرک و استرس زا و چه بسا آلرژیک ؛ گاهی در نهایت بی اطلاعی فرد ؛ بر محیط پیرامونی فردحاکم شده و بیرون ریختن عارضه ها به شکل پسوریازیس یک واکنش طبیعی و دفاعی بدن بوده ؛ و یکی از روشهای اعلان مشکل بصورت طبیعی میباشد و فرد بیمار می بایست با مشاهده اولین نشانه اینگونه عارضه ها ؛ کنجکاو شده و درصدد کشف عامل و یا عواملی باشد که منجر به واکنش بدنش شده تا با رفع آنها به خود و بیماریش کمک نماید ؛ برای درک بهتر گزیدگی توسط پشه را مثال میزنم که به محض گزش محل نیش متورم شده و بی اختیار اقدام به خاراندن محل نیش می نمائیم ؛ که با خارش بیشتر محل گزش متورم و متورمتر شده و گاهی در تمام بدن لکه ها و کهیر هائی به نشانه حساسیت و واکنش طبیعی بدن برای دفع زهر نیش ؛ بوجود میاید ؛ در این مثال عامل بیرونی که همان پشه می باشد ؛ منجر به واکنشهای درونی شده است و سرمنشاٌ کهیر و حساسیت و تورم در محل نیش ؛ همه وهمه پشه بوده است ؛ و از نظر اینجانب پسوریازیس و عوارض آن نیز با همین فرایند در بدن افرادی که مستعد این بیماری هستند میگردد ؛ و عارضه ها رشد و نمو و تکثیر می یابند فلذا همچون محل گزش پشه که با پماد های مخصوص التیام یافته و درمان میشود ؛ برای درمان پسوریازیس هم باید ابتدا منشاٌ تحریک غدد درونی را یافته و تحت کنترل در آورد وسپس با پماد و روش درمانی مناسب ؛ محل عارضه ها را تحت درمان قرار داد که بزودی زود در وبلاگ بعدی ؛ نتایج قطعی آخرین آزمایش و تحقیق میدانی به همراه مصرف پماد حاذق را به اطلاع دنبال کنندگان وبلاگ کنترل ودرمان پسوریازیس خواهم رساند تا بدانند که عارضه ها برای همیشه و به راحتی در مدت 10 روز الی دو هفته بدون اینکه لازم باشد چیزی خورده یا رژیم خاصی گرفته شود و بون نیاز به خوردن موادی مانند آب لیمو ؛ غوره ؛ قارچ گانو درما ؛ شاتوت ؛ و یا هرچیز دیگری که تصور کنید و تا کنون ادعا شده ؛ یا آمپول خاصی تزریق کنید ؛ به راحتی و خیلی سریع از بدن پاک میشود و آثاری از آن باقی نخواهد ماند
البته نتایج کاملاً قطعی است فقط تکرار باعث میشود تا تردیدی باقی نماند .
به اطلاع کلیه بازدید کنندگان وبلاگ کنترل ودرمان پسوریازیس کاملاً تضمینی میرسانم که در هر کجای کره زمین و کشورهای خارج و شهر های ایران که هستید در صورتیکه مشکل مالی ندارید ؛ کافیست برای از بین بردن آثار پسوریازیس ؛ فقط 10 روز الی دو هفته در تهران اقامت داشته باشید تلگرام 09125626783 .
کنترل و درمان پسوریازیس کاملا تضمینی...
ما را در سایت کنترل و درمان پسوریازیس کاملا تضمینی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:51